Laatste week..... - Reisverslag uit Heerde, Nederland van hellokitty79 - WaarBenJij.nu Laatste week..... - Reisverslag uit Heerde, Nederland van hellokitty79 - WaarBenJij.nu

Laatste week.....

Door: hellokitty79

26 Maart 2011 | Nederland, Heerde

Daar zit ik dan, zaterdagavond.... Volgende week is alweer de laatste week en dan vertrekken we naar India en Nepal! Afgelopen week hebben we onderwijs gehad van Colleen Milstein. Zij gaf les over Genade en Gerechtigheid. Door de hele bijbel heen staan verhalen over hoe God tegen ongerechtigheid aankijkt. Dat gaf een bijzonder beeld, de bijbel staat er vol mee!
Verder hadden we ook de open week, we hadden 5 extra gasten en op de open dag waren er 35 gasten! Het was druk op LID en Heidebeek, maar het was gezellig. Het was leuk om familie leden te spreken van medestudenten.

En ook wij hebben hier genoten van het heerlijke weer. Daar zaten we op een rijtje in de zon allemaal aan het huiswerk, de 1 schreef zijn journal de ander las een boek weer een ander zat achter zn laptopje....genieten!

Volgende week hebben we een week van voorbereiden. Teambuilding en de laatste hand leggen aan onze presentatie die we as. vrijdagavond geven tijdens de " uitzwaai" dienst. We geven info over wat we gaan doen, en onze goed ingestuurde dans wordt geshowd...:)en natuurlijk afscheid nemen :(.
Voor die gene die willen komen, wees welkom. Ik zou het erg leuk vinden jullie nog te zien. De avond begint om 19:30 in Heerde, Zwarteweg 10. In het 'sHeerenhof gebouw. Tot dan!
Voor die gene die er niet bij kunnen zijn. Die avond zullen er info kaarten uitgedeeld worden, zie hieronder:

Een kort overzicht van onze outreach:
Van 02-04 tot 03-05 India
(New Delhi):
Working in Slums of Delhi (Pre-school) and church planting projects

Van 04-05 tot 17-05 Nepal (Pokhara):
Streetkidsprogram, prayer and intercession,
practical ministries (painting, building walls, etc)
Evangelism, visit Orphan + Tibetan children home

Van 18-05 tot 10-06 Nepal (Surkhet):
Providing food for hungry and needy,
working among unjust women and kids.
And other community development projects(water and
sanitation projects in villages and teaching)

You can follow us at: www.indianepalteam.blogspot.com

Emergency numbers:
Miranda Voogd: 0629224653
Ellen Griffioen: 0641532458

Prayerpoints

•Physical and mental health
•Protection while travelling
•Unity and openness in our team
•Open hearts, and opportunities to share the gospel.
•That we are open for God and that the Holy Spirit can work through us.

Mail: It is possible to send mail by post to Heidebeek, before 24th of April, so the pastoral visitors can take it with them when they visit our team. (no large packages).

Address Heidebeek:

Lfs kitty

• 26 Maart 2011 - 21:54

Je -nog Wel- ROOMIE:

Hey Kitty,
    *Zucht* Je gaat me missen die 10 weken!.... en wat dacht je van mij dan? IK ga JOU ook echt ENORM missen! Maar ook kijk ik uit naar al je verhalen, die je gaat beleven in India/Nepal.

We gaan er komende week nog even een feestje van maken he........ Liefs Annet

• 26 Maart 2011 - 22:14

P:

Fantastisch.. k`zie je vrijdag.

• 27 Maart 2011 - 12:57

Jolanda:

Hey schoonzussie!

Succes komende week met alle voorbereidingen, voor de reis die je zo graag wilde gaan maken. Het is bijna zover, mooi he!

Enjoy, en we zien elkaar vrijdag!! Kussies, Jolanda

• 27 Maart 2011 - 14:41

Zussie:

tot vrijdag!!!!

KUS

• 30 Maart 2011 - 13:26

Gerjon:

Heee Kitty,
    Wat een geweldig verslag wat mooi en ontroerend om te lezen hoe jij je voorbereid op die geweldige reis naar India en Nepal....ik ben heel benieuwd naar je foto's en verhalen.

Kitty, heel veel plezier en succes a.s. vrijdag geniet ervan.
    Ik kan teleurstellend genoeg vrijdag niet naar Heerde komen...

X Gerjon

• 30 Maart 2011 - 17:41

Lydia:

Ha Kitty,

Nou, het schiet echt op nu! Kan me voorstellen dat je ernaar uitkijkt, maar er af en toe ook tegenop ziet.. Iedereen 10 weken missen!
    Ik hoop en bid dat je een hele bijzondere tijd mag hebben en dat je daar tot zegen mag zijn!

En na die tijd gauw een xtje met de collega's uit eten, want dat zouden we eigenlijk voor je outreach al doen.. ;)

Jammer genoeg kan ik vrijdagaaf niet naar 's Heerenhof komen, anders was ik wel even langs gewaaid. ;)

Een hele fijne en goede tijd! En als je terug bent mag je meteen de telefoon pakken om ons te bellen voor een etentje. :) Ik ben benieuwd naar je verhalen.

Liefs Lydia

• 01 April 2011 - 16:47

Ellen:

HeeHee :)

Ik wilde je heel veel plezier wensen in India en Nepal! Veel succes :)

Xx Ellen

• 04 April 2011 - 11:53