4e lesweek zit erop, op naar de 5e - Reisverslag uit Heerde, Nederland van hellokitty79 - WaarBenJij.nu 4e lesweek zit erop, op naar de 5e - Reisverslag uit Heerde, Nederland van hellokitty79 - WaarBenJij.nu

4e lesweek zit erop, op naar de 5e

Door: hellokitty79

Blijf op de hoogte en volg

07 Februari 2011 | Nederland, Heerde

Zo! we zitten alweer in de vijfde lesweek. Afgelopen week hebben we een intensieve lesweek gehad over de Heilige Geest. Dit onderwerp is heel interesant en er is daarom ook veel gebeurd binnen de groep. God was duidelijk aanwezig :).
Naast dit serieuze thema was er ook tijd voor ontspanning. Er was namelijk op LID een gotcha game aan de gang, iedereen kreeg een briefje met daarop een naam van een andere student en daarbij een mini waterpistool. De bedoeling was om die gene die op je briefje stond nat te spuiten zonder dat iemand anders dat zag. Misschien kun je je er iets bij voorstellen, het was behoorlijk hilarisch....het is lang geleden dat ik met een waterpistool achter mensen aan heb gerend....voelde me weer even een jaar of 14 haha

Dit afgelopen weekend ben ik in Kampen geweest. Familie en een vriendin bezocht. Dat was echt heel gezellig, lekker bijgekletst. Ik ben enorm verwend :). Maar het was ook weer goed om weer terug te gaan naar Epe.... ik miste mijn mede studenten wel een beetje...apart he?!

Deze komende week zullen we het gaan hebben over het verstaan van Gods stem! That should be interesting...i am looking forward to that...

Verder is de outreach bestemming bekend: ik ga naar India en Nepal!!
Natuurlijk eerst een weekje Letland eind februari, hiervoor heb ik nu alle spullen gekocht. Matje, slaapzak, warmte pads voor in je schoenen ;)... we mogen dan maar 15 kilo meenemen, dus dat wordt nog een uitdaging... gelukkig is het een week haha

Tot nu toe wil ik iedereen bedanken voor de lieve kaartjes! Ik ben elke keer weer zo verrast en bemoedigd wanneer er weer een envelopje in mijn postvakje ligt! Thanks all!

Verder wens ik iedereen een hele goede week toe. Groetjes Kitty

  • 07 Februari 2011 - 19:51

    Barbara:

    Jij ook een goede week!!!

    Love ya!

  • 07 Februari 2011 - 21:59

    Hanneke:

    India en Nepal! Dat wordt echt super gaaf. Ask and I'll give the nations to you Psalm 2. Hij geeft je in ieder geval al een aantal reizen naar interessante landen...enige nadeel- moet je wel laten inenten- bah.
    Ik mis je! Fijne week met het luisteren naar de stem van je Vader! Doe 'm de groeten! xxx Han

  • 10 Februari 2011 - 18:23

    Ingeborg:

    haha GEWELDIG dat waterpistolen spel, dat zal wel een heerlijke spanning zijn geweest, en ben je al dood? :p

    hoe is het thema: Gods stem verstaan? worden er al verschillende dingen duidelijk?

    succes met de voorbereidingen voor Letland!

    groetjes Ingeborg

  • 10 Februari 2011 - 21:27

    Els Anne:

    Dag Kitty,

    Leuk om jouw verslagen te lezen. Je hebt mooie bijzondere ervaringen. Ik hoop dat het is wat je er van had verwacht en zelfs nog beter dan dat. Dat je naar India en Nepal gaat! Wat een avontuur.
    Hartelijke groeten en alle goeds.

    Els Anne

  • 18 Februari 2011 - 08:24

    Suzanne:

    Ha Kitty,
    Wat een bijzondere tijd zit je toch in?
    Leuk om te lezen wat je allemaal mee maakt en om je foto's te zien.

    Hartelijke groet Suzanne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 28 Dec. 2010
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 15474

Voorgaande reizen:

07 Januari 2011 - 07 Juli 2011

DTS op Heidebeek

Landen bezocht: