Op naar Letland - Reisverslag uit Heerde, Nederland van hellokitty79 - WaarBenJij.nu Op naar Letland - Reisverslag uit Heerde, Nederland van hellokitty79 - WaarBenJij.nu

Op naar Letland

Door: hellokitty79

26 Februari 2011 | Nederland, Heerde

Daar zit ik dan, de avond voordat we naar Letland gaan! Deze ochtend zijn wij de uitdaging aangegaan om een backpack in te pakken die maar 15kg mag wegen. Gelukkig hadden mijn roomies ook moeite met deze uitdaging (het is weer eens wat anders dan huiswerk maken na een week les). Na veel opruimen, uitpluizen en vooral prioriteiten stellen kwa kleren ;) was de packpack geladen, en jawel een backpack van 13kg schoon aan de haak hing aan de weegmeter.... cool, kan toch nog dat ene truitje mee ;).

Na een ochtend inpakken en een middag huiswerk was het tijd voor een filmpje, ff relaxen! Toen kwam de mededeling dat we niet om 05:00 uur morgenochtend vetrekken maar een uur eerder. Jawel lieve mensen: 04:00 uur vertrekken morgenochtend, dat is al over 7 uur :(.... op tijd naar bed dan maar. We vliegen namelijk om 9:00 uur vanuit CHarlerois in Belgie en vliegen dan naar Riga, vandaaruit is het nog eens 3 uur rijden naar Smiltene waar we een week verblijven. Elke dag zullen we dingen te doen hebben zoals, kleding sorteren en uitdelen, voedsel paketten maken en rond brengen, kinderprogramma.enz.

Ik zie er naar uit, even lekker weg en praktisch bezig zijn! Na al die weken les is het een welkome verandering in het schema ;). Wel zie ik op tegen de slaapplek, een gymzaal vol met mensen.... lees snurkende mensen hahaha. Gelukkig is het een weekje en zijn we de dag nadat we terug komen lekker vrij.
Aangezien het nog al een intensieve week gaat worden is gebed uiteraard belangrijk. Vooral voor de groep want we komen samen met 200 mensen: dat we een eenheid mogen zijn en dat we veel mensen kunnen bezoeken.
Alvast bedankt.

Lieve mensen, ik ga zo nog een even wat spullen bij elkaar rapen en dan lekker naar bed. tot over een week.
Liefs Kitty

• 26 Februari 2011 - 19:53

Annet:

Hoi Kitty,

Heel veel succes en plezier in Letland!!!
    En slaap lekker zo!

Liefs

• 26 Februari 2011 - 20:54

Sally:

Lekker slapen dan en goeie reis en PRODUCTIEVE WEEK!

Tegen gesnurk heb je toch al wat ervaring opgedaan ;-)

• 26 Februari 2011 - 22:04

Barbara:

Heel veel Zegen voor deze reis toegebeden zus.
    Miss you.....
    love you....

kus!

• 27 Februari 2011 - 11:10

Femmie:

Heel veel plezier en succes!!

• 27 Februari 2011 - 11:33

Lydia:

Hé Kitty,

Een hele fijne en goede week in Letland! Dat je daar tot zegen mag zijn. :)

Liefs Lydia

• 27 Februari 2011 - 12:06

Ellen:

Heel veel succes!!!

xx

• 01 Maart 2011 - 13:03

Jolanda:

Hi zus!

Wens je heel veel plezier en Gods zegen toe. Enjoy!

Dikke kus

• 02 Maart 2011 - 20:57

Barbara:

mis je nog steeds zussie......

love ya!!

• 03 Maart 2011 - 20:12

Dinie Scholten:

Dag lieve Kitty
    Net even je reisverslag doorgelezen, goed bezig meissie!
    Heel veel sterkte en een hele fijne tijd in Letland toegewenst.
    Dikke knuffel, tante Dinie.